Fraktmetoder | Send til | Estimert Leveringstid | Fraktkostnad |
PostNL |
Norway
|
15-20 virkedager
|
NOK 9.99
|
PostNL |
Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal, Slovakia, Spain, Switzerland, United Kingdom
|
20-25 virkedager
|
NOK 19.99
|
17Track.net |
Bulgaria, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Romania, Slovenia, Sweden
|
20-25 virkedager
|
NOK 39.99
|
Når du opplever en situasjon der logistikken viser at pakken er levert, men du faktisk ikke har mottatt den, vil vi gjerne forklare følgende punkter for å bedre kommunisere og løse problemet:
1. Definisjon av ansvar:
Når pakken er merket som "levert", er vårt og logistikkselskapets ansvar å sørge for at pakken blir levert i samsvar med adressen du har oppgitt. Hvis du faktisk ikke mottar pakken, vil vi aktivt hjelpe deg med å finne og kreve kompensasjon fra logistikkselskapet, men det kan hende vi ikke direkte kan påta oss det fulle ansvaret for eventuelle tap eller ulemper i denne prosessen, som ikke er forårsaket av vår forsett eller grov uaktsomhet.
2. Oppløsningstrinn:
- Kontakt oss umiddelbart: Vennligst kontakt oss så snart som mulig gjennom våre kundeservicekanaler (telefon, online kundeservice, e-post, etc.), oppgi detaljert bestillingsinformasjon og en beskrivelse av situasjonen der pakken ikke ble mottatt.
- Bistå i etterforskningen: Vi vil kontakte logistikkselskapet og be dem om å gjennomføre en intern undersøkelse og gi tilsvarende bevis eller løsninger.
- Skadesøknad: Hvis undersøkelsen bekrefter at pakken faktisk er tapt eller ikke kan hentes, vil vi hjelpe deg med å sende inn en skadesøknad til logistikkselskapet og gjøre vårt beste for å kjempe for dine legitime rettigheter og interesser i henhold til regelverket og prosedyrer for logistikkselskapet.